tirsdag den 13. december 2011

Prøver, ingen penge & needsupply

Vi er faldet pladask og helt hårdt for denne hjemmeside. Desværre fandt vi den dog først her midt i december, hvilket gør at ikke alle disse 
fantastiske genstande nåede at komme på ønskelisten. Til gengæld har vi lovet hinanden gaver fra siden, så lidt er vi da sikret. 
Ellers er jeg helt sikker på at min næste surtoptjente månedsløn da helt sikkert skal bruges herinde. Deres edgy men samtidige pigede kluns, falder lige i min smag. Jeg har udvalgt et par stykker, som i kan se her på siden. 

Ellers har jeg haft en stressende start på ugen, med en lang arbejdsdag igår og dobbelt op på prøver idag. Indtil videre har jeg fået overstået min virksomheds økonomiprøve, og nu er det kun samfundsfagsprøven som lurer omkring hjørnet. 
Samtidig med det, er min mastercard rødglødende efter nogle af juleindkøbene. 
Dog har jeg fået en god nyhed idag! Verdens mest perfekte nytårskjole(for mig) bliver min til jul! 

//Camilla

2 kommentarer:

  1. hvor har du bare en fin blog :-)

    vi kunne måske følge hinandens? vil du det;-)

    SvarSlet
  2. Hej piger!
    Tak for jeres søde besked på bloggen.
    Btw. fed blog, fed stil. Vil klart følge!

    Ida-Louise
    //mynordicfashion.blogspot.com

    SvarSlet