tirsdag den 13. december 2011

New Years Eve

Fie og Camilla

Camilla og mig udenfor kulturøen i Middelfart


Fredag aften havde Fie, vores søde veninde, rejst den lange vej fra Århus hvor hun for nyligt har bosat sig, og det tog Camilla, Fie og jeg ud for at fejre! Vi var derfor inde for at se "New Years Eve" og på trods af de mange dårlige anmeldelser der er blevet skrevet, var jeg helt betaget af filmen!
Det var sådan en film hvor man enten smiler, græder eller får gåsehud, hver gang filmen tager et nyt vendepunkt - i sandhed en 'feel-good - film'
 Dog kan man ikke rose filmen for sin originalitet, vi har ligesom set historien før; forskellige menneskers liv der krydser hinanden på et eller andet tidspunkt i filmen. (Er jeg den eneste der tænker på "valentines day"?)
Anmelderne hader det, men jeg er sikker på at alle der tager ind og ser filmen, vil elske den.

Jeg er i hvert fald fuldstændigt klar til nytår!

... nu mangler jeg bare tøjet.

//Helene



Ingen kommentarer:

Send en kommentar